DE BHV APP, DE TOEKOMST VOOR DE BHV PIEPER!

bhv pieper

Door slechts een paar drukken op de knop kunt u met de BHV pieper app bedrijfshulpverleners inschakelen. Zij krijgen een melding op de smartphone en moeten snel en adequaat aan de slag kunnen gaan. Naast de BHV pieper heeft de app verschillende andere functies, het mee sturen van foto’s en in-app communicatie zijn hier voorbeelden van. Dit biedt collega’s de mogelijkheid om over situaties te praten en ervaringen uit te wisselen. Daardoor kunnen collega’s ook weer anders reageren op een volgende situatie. Bij gebruik van de BHV pieper app wordt uw BHV-beheer doeltreffender, sneller en simpeler ingezet voor alle medewerkers.

bhv pieper

Alles-in-één BHV oproepsysteem

Met onze BHV pieper app met online portal reageert uw organisatie voortaan snel en effectief bij incidenten. De manier van handelen en de situatie slaat hij op in het systeem en kan vervolgens worden ingezet om als cursusmateriaal ingezet te worden. Hoe is er gehandeld en hoe kan dit beter worden ingezet in het vervolg.

BHV Pieper in combinatie met een BHV oproepsysteem

bhv pieper

De app biedt uw bedrijf de mogelijkheid om de BHV-organisatie doeltreffender én eenvoudiger in te zetten. Zo kunnen BHV’ers worden opgeroepen via een automatische alarmering van bijvoorbeeld uw brandmeldinstallatie (BMI) of via het stil alarm systeem. Daarnaast vindt alle crisiscommunicatie van uw bedrijfshulpverleners plaats via één platform. Via dit platform kunnen ook ervaringen en adviezen plaatsvinden. BHV’ers kunnen elkaar op handelingen wijzen of adviezen geven. Om goed te kunnen coördineren en samen te  werken met een ongeval waarbij er alarmering heeft plaatsgevonden is op een plattegrond te zien waar iedere bedrijfshulpverlener is. Dit komt omdat het systeem via locatiedeling werkt. Voor alle soorten incidenten maakt het bedrijf een protocol aan, dat in noodgevallen direct aan hulpverleners wordt getoond in de app. In dit systeem kan er ook gebruik gemaakt worden van BHV-roosters en wie er op locatie aanwezig is. Bij iedere situatie ontvangt u automatische herinneringen voor het verlopen van certificaten (BHV, hoofd BHV, EHBO, etc.) en voor noodzakelijke periodieke controles van materialen zoals brandblussers en BMI.

Over Safequard.

Wilt u graag kennismaken met een BHV pieper app? Dan bent u bij Safequard aan het juiste adres. Dit is een bedrijf dat al jarenlange ervaring heeft in het vak en uw bedrijf kan helpen met het opzetten van een persoonlijke app. Hierin zijn alle belangrijke punten in het bedrijf meegenomen en verwerkt. Zo is het systeem volledig aangepast aan uw bedrijf.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*